Lotos wprowadzi program lojalnościowy

W najbliższych tygodniach Grupa Lotos uruchomi dla swoich klientów program lojalnościowy - dowiedział się portal wnp.pl. Do tej pory Lotos był jedyną z największych sieci stacji na polskim rynku, który takim programem nie dysponował.

- To będzie program lojalnościowy z prawdziwego zdarzenia, z kartami i nagrodami, analogiczny do systemów oferowanych przez inne sieci stacji - zapowiada Marcin Zachowicz, rzecznik prasowy Grupy Lotos.

Według niego program Lotosu będzie miał jednak kilka cech, które odróżnią go od konkurencji i sprawią ,że zostanie dobrze przyjęty na rynku. Szczegóły mają jednak zostać zaprezentowane wraz z inauguracją programu, która powinna się odbyć najpóźniej w lutym.

Do tej pory Grupa Lotos oferowała na swoich stacjach (własnych oraz partnerskich) jedynie karty rabatowe, które pozwalały na kilkugroszową obniżkę ceny zakupowanego paliwa. Od początku tego roku karty te straciły już jednak ważność.

Tymczasowo wprowadzony został natomiast system polegający na zbieraniu specjalnych naklejek za zakupy na stacjach, za określoną liczbę których można wygrywać nagrody.

 

×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Lotos wprowadzi program lojalnościowy

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.160.86
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!