PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Myjnia bezdotykowa. Jak ustrzec się najczęściej popełnianych błędów inwestora?

Autor: Paweł Bernacik
04-04-2019 23:25
Myjnia bezdotykowa.  Jak ustrzec się najczęściej popełnianych błędów inwestora?
fot. mat. pras.

W ostatnim czasie rynek myjni w Polsce bardzo się powiększył. - W dużym tempie przybywa różnego rodzaju urządzeń: począwszy od myjni ręcznych, poprzez samoobsługowe, na automatycznych kończąc. Cechą charakterystyczną polskiego rynku myjni jest bardzo duża liczba myjni samoobsługowych. Wybudowanie myjni samoobsługowej, tak jak popełnienie każdej innej inwestycji wiąże się jednak z ryzykiem niepowodzenia -mówi Grzegorz Gostkowski z działu handlowego warszawskiej firmy Sultof.

Zdaniem Grzegorza Gostkowskiego ważne jest zwrócenie uwagi na kilka bardzo istotnych aspektów, stanowiących o powodzeniu lub niepowodzeniu naszej inwestycji. Do najważniejszych z nich należą:
• obszar (rynek), jaki może "obsłużyć" przyszła myjnia;
• liczba i wielkość działających już myjni w danej miejscowości (liczba stanowisk);
• lokalizacja myjni;
• otoczenie;
• jak również warunki komunikacyjne naszej myjni.

Bardzo ważne jest oszacowanie stopy zwrotu naszej inwestycji w stosunku do oczekiwań, jak również wybór odpowiedniego partnera biznesowego, tj. solidnej i znanej na rynku firmy, od której kupujemy myjnię. -Jakość urządzeń, ich niezawodność oraz dostępność serwisu bardzo mocno decyduje o przyszłych dochodach. Dobrym przykładem mogą tu być myjnie firmy ISTOBAL, lidera w gronie producentów myjni w Europie i na świecie, którego przedstawicielem w Polsce jest nasza firma - mówi Gostkowski. Zapewnia on, że Sultof, mając w ofercie myjnie renomowanego producenta, jak również dysponując zapleczem technicznym i siecią własnych punktów serwisowych w całej Polsce, może zapewnić swym klientom-inwestorom branży myjniowej wysoką jakość urządzeń oraz profesjonalny serwis w przypadku awarii.

Odpowiednia lokalizacja

Budując myjnię samoobsługową, należy przede wszystkim wybrać działkę w odpowiedniej lokalizacj i. Konieczna jest ocena najbliższego otoczenia, zarówno pod kątem potencjału klientów, jak i konkurencji. Warto zasięgnąć rady doświadczonego przedstawiciela renomowanej firmy produkującej myjnie. Firma o znanej marce z pewnością uczciwie wyrazi swoją opinię o danej lokalizacji - mówi Sylwia Szamocka, marketing manager w Ehrle (Partner Główny jubileuszowych, XXV' Międzynarodowych Targów STACJA PALIW 2018, organizowanych w Warszawie przez Polską Izbę Paliw Płynnych -przyp.red.). Podkreśla, że dobrej firmie nie zależy na sprzedaży myjni za wszelką cenę, gdyż obiekt świecący pustkami ze względu na źle wybrane miejsce będzie nie tylko stratą finansową dla świeżo upieczonego właściciela myjni, ale także stratą wizerunkową dla producenta. Dużym błędem w wyborze myjni jest niestety często porównywanie wyłącznie ceny widniejącej na ofercie. Należy wnikliwie ocenić parametry urządzeń oferowanych przez różnych producentów, a także usługi posprzedażowe, np. warunki gwarancji i obsługę serwisową.

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.16.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


POLSKA I ŚWIAT

9 151 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

443 523 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 216 ofert w bazie

397 692 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

PARTNER

  • partner serwisu

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.