Orlen rzuci wyzwanie Rafałowi Brzosce i poczcie

Orlen rzuci wyzwanie Rafałowi Brzosce i poczcie
​PKN Orlen rozwija segment usług kurierskich pod nazwą „Orlen paczka". Koncern buduje własną sieć automatów paczkowych, z której będzie można korzystać już od jesieni. fot. PTWP
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: AH
  • Dodano: 30-08-2021 11:53

Orlen kontynuuje logistyczną i paczkomatową ofensywę w oparciu o potencjał przejętego Ruchu. Jesienią ma wystartować własna sieć automatów paczkowych koncernu. W Polsce królem rynku jest Inpost, znanego biznesmena Rafała Brzoski, aktywna jest także Poczta Polska.

  • Rynek automatów paczkowych przyciąga największych graczy. 
  • Obecnemu liderowi - InPostowi - po piętach depcze nie tylko PKN Orlen, ale także Poczta Polska, czy tacy giganci rynku e-commerce, jak AliExpress czy Allegro.
  • Sieć automatów paczkowych Orlenu ma zadebiutować jesienią.
​PKN Orlen rozwija segment usług kurierskich pod nazwą „Orlen paczka". Koncern buduje własną sieć automatów paczkowych, z której będzie można korzystać już od jesieni.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (23)

Do artykułu: Orlen rzuci wyzwanie Rafałowi Brzosce i poczcie

  • igor 2021-09-08 00:10:29
    No to będzie i paczkomatów więcej, lepsze ceny przez nowego gracza na tym rynku, a Obajtek tylko pokazuje tym, co jeszcze można osiągnąć pod skrzydłami Orlenu
  • Yooras 2021-09-06 13:21:13
    @Skąd was biorą? A nie zastanawiasz się, misiaczku, skąd biorą paliwo te "inne stacje"? Myślisz, że przywożą je z Holandii, Niemiec czy Rosji? Nie, kupują je w Orlenie czy Lotosie, co najwyżej ze swoimi dodatkami. Więc kupując paliwo na BP czy innym Circle K i tak je kupuję od obsrajtka.
  • Prawdziwe pieniądze zarabia się tylko na drogich, słomianych inwestycjach 2021-08-31 08:02:47
    "Patrzcie – mówimy – to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo i nikt nie ma prawa się przyczepić, bo to jest miś społeczny, w oparciu o sześć instytucji, który sobie zgnije, do jesieni na świeżym powietrzu i co się wtedy zrobi? - Protokół zniszczenia…"
  • Jack 2021-08-30 17:07:57
    Tysiące paczkomatów postawionych blisko miejsc zamieszkania ludzi z obsługą w ciągu kilku sekund kontra kioski ruchu zlokalizowane z czasów lat 90 z obsługą miłej Pani i kolejkami, bo np. babcia Ludmiła chce kupić tygodnik Świat Seriali. Wyzwanie! Śmiech na sali!
  • JJ 2021-08-30 17:07:07
    Obajtek buduje polskie e-commerce bo ma lokalizacje, silną markę, pieniądze i struktury, które to pociągną. A także bezpośrednią komunikację z klientami przez kanał online i fizyczną obecność. Wchodzi na rynek jak po swoje za 2 lata będzie portal horyzontalny i marketplace zasilony 17 mln userów Polska Presse. Za kilka mld zł dobuduje nogę handlu elektronicznego o wartości kilkudziesięciu miliardów i tego wszyscy się boją, bo to przeora całą branżę reklamową, online i mediową. Psy szczekają Orlen idzie dalej.
    • KOD 2021-08-31 07:48:53
      Dziękujemy ci za członkostwo w Komitecie Obrony Daniela
    • Verus 2021-09-04 22:27:16
      Brzmi fenomenalnie, tylko co to ma wspólnego z branżą paliwową? Odnoszę wrażenie, że Orlen robi, co może, żeby wyjść z tego interesu do innych branż.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.13.53
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!