Ponad jedną trzecią więcej stacji franczyzowych

Ponad jedną trzecią więcej stacji franczyzowych
Adobe Stock

W 2007 roku przyrost liczby stacji franczyzowych na polskim rynku był wielokrotnie wyższy niż stacji własnych koncernów paliwowych - wynika z najnowszego raportu Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych, monitorującej rynek franczyzowy w Polsce.

Sieć stacji własnych najszybciej w 2007 roku rozwijał Statoil, który otworzył w tym czasie 22 nowe placówki, co oznacza wzrost o 11,4 proc. w porównaniu do roku 2006. Większość pozostałych koncernów rozwijała sieci własnych obiektów znacznie wolniej (Lotos, Shell), wcale (BP), lub nawet ograniczała liczbę własnych obiektów (Orlen) - wynika z danych ARSS.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ponad jedną trzecią więcej stacji franczyzowych

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.225.221.130
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!