PKN Orlen opublikował raport roczny za 2020 r. poświęcony działalności sponsoringowej. Publikacja zawiera opis wspieranych projektów, ich efektów oraz dobrych praktyk, dotyczących współpracy ze sportowcami, instytucjami kultury i partnerami społecznymi.
Trwa rejestracja uczestników na nasz tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy. Zapraszamy! Udział możecie potwierdzić pod tym linkiem.
- Publikacja zawiera opis projektów wspieranych przez Orlen, efektów działalności sponsoringowej oraz wypracowanych przez lata dobrych praktyk w zakresie współpracy ze sportowcami, instytucjami kultury i partnerami społecznymi.
- Prezes PKN Orlen Daniel Obajtek podkreślił, że w 2020 r. łączny ekwiwalent reklamowy, wynikający z działalności sponsoringowej w obszarze sportu i kultury, wyniósł niemal 800 mln zł.
- Ekwiwalent reklamowy związany z obecnością marki Orlen w F1, obejmujący ponad 100 tys. publikacji, wyniósł w 2020 r. 433 mln zł".