PARTNERZY PORTALU
KOMUNIKAT

Rozwój turystyki wodnej na Nysie Łużyckiej w Euromieście Gubin - Guben - wschodnie nabrzeże Nysy Łużyckiej

Gmina Gubin o statusie miejskim


DATA PUBLIKACJI OGŁOSZENIA

2013-06-29

RODZAJ OGŁOSZENIA

Przetargi, zamówienia, ogłoszenie o sprostowaniach, roboty budowlane, przetarg nieograniczony

DANE PODSTAWOWE

  • Lokalizacja: Gubin / lubuskie

  • Numer ogłoszenia: 251304/2013

OPIS

Numer ogłoszenia: 251304 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy:
Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 109957 - 2013 data 12.06.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Gubin o statusie miejskim, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 4558100, 4558128, 4558145, fax. 068 4558102.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2).
W ogłoszeniu jest: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, zobowiązany on jest do przedstawienia: 1. 1. Wykaz robót budowlanych (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca musi wykazać wykonanie: - 1 zadania z zakresu przebudowy dróg o długości min. 200 m i - 1 zadania z zakresu budowy dróg o nawierzchni z polimeroasfaltu o powierzchni min. 300 m2 i - 1 zadania z zakresu wykonania nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min. 1.000 m2 i - 1 zadania z zakresu umocnienia brzegowego lub nadbrzeża z gabionów o długości min. 20 m - 1 zadania z zakresu wykonania dwóch pomostów pływających lub stałych o długości pojedynczego pomostu min. 10 m 2. Wykaz osób (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudni: - kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, upoważniającymi do kierowania robotami na terenie Polski, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa (w przypadku osób zameldowanych na terenie Polski) lub odpowiednie zaświadczenia wydane w innym kraju (jeżeli przepisy wymagają takiego dokumentu), posiadającego min. 5-letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy i - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie obiektów hydrotechnicznych na terenie Polski, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa (w przypadku osób zameldowanych na terenie Polski) lub odpowiednie zaświadczenia wydane w innym kraju (jeżeli przepisy wymagają takiego dokumentu), posiadającego min. 5-letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy i - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci elektrycznych, upoważniającymi do kierowania robotami na terenie Polski, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa (w przypadku osób zameldowanych na terenie Polski) lub odpowiednie zaświadczenia wydane w innym kraju ( jeżeli przepisy wymagają takiego dokumentu), posiadającego min. 2-letni staż pracy na stanowisku kierownika robót. 3. Oświadczenie (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
W ogłoszeniu powinno być: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, zobowiązany on jest do przedstawienia: 1. 1. Wykaz robót budowlanych (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca musi wykazać wykonanie: - 1 zadania z zakresu przebudowy dróg o długości min. 200 m i - 1 zadania z zakresu budowy dróg o nawierzchni z polimeroasfaltu o powierzchni min. 300 m2 i - 1 zadania z zakresu wykonania nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni min. 1.000 m2 i - 1 zadania z zakresu umocnienia brzegowego lub nadbrzeża z gabionów o długości min. 20 m - 1 zadania z zakresu wykonania dwóch pomostów pływających lub stałych o długości pojedynczego pomostu min. 10 m 2. Wykaz osób (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia zatrudni: - kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej, upoważniającymi do kierowania robotami na terenie Polski, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa (w przypadku osób zameldowanych na terenie Polski) lub odpowiednie zaświadczenia wydane w innym kraju (jeżeli przepisy wymagają takiego dokumentu), posiadającego min. 5-letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy i - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie obiektów hydrotechnicznych na terenie Polski, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa (w przypadku osób zameldowanych na terenie Polski) lub odpowiednie zaświadczenia wydane w innym kraju (jeżeli przepisy wymagają takiego dokumentu), posiadającego min. 5-letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w ograniczonym zakresie, uprawnionego do kierowania robotami w zakresie obiektów hydrotechnicznych na terenie Polski, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa (w przypadku osób zameldowanych na terenie Polski) lub odpowiednie zaświadczenia wydane w innym kraju (jeżeli przepisy wymagają takiego dokumentu), posiadającego min. 5-letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy i - kierownika robót z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci elektrycznych, upoważniającymi do kierowania robotami na terenie Polski, wpisanego do odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa (w przypadku osób zameldowanych na terenie Polski) lub odpowiednie zaświadczenia wydane w innym kraju ( jeżeli przepisy wymagają takiego dokumentu), posiadającego min. 2-letni staż pracy na stanowisku kierownika robót. 3. Oświadczenie (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..


Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
W ogłoszeniu jest: 02.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gubinie, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, pokój nr 109 (Sekretariat)..
W ogłoszeniu powinno być: 05.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Gubinie, ul. Piastowska 24, 66-620 Gubin, pokój nr 109 (Sekretariat)..


źródło: komunikaty.pl

WYSZUKIWARKA KOMUNIKATÓW

WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!