PARTNERZY PORTALU
KOMUNIKAT

USŁUGI Z ZAKRESU OCHRONY-DOZOROWANIA I SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ w Nadleśnictwie Kłobuck

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kłobuck


DATA PUBLIKACJI OGŁOSZENIA

2013-12-31

RODZAJ OGŁOSZENIA

Przetargi, zamówienia, ogłoszenie o wynikach, zamówienia na usługi, przetarg nieograniczony

DANE PODSTAWOWE

  • Lokalizacja: Kłobuck / śląskie

  • Numer ogłoszenia: 537776/2013

OPIS

Kłobuck: USŁUGI Z ZAKRESU OCHRONY-DOZOROWANIA I SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ w Nadleśnictwie Kłobuck
Numer ogłoszenia: 537776 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 493106 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kłobuck, ul. Zakrzewska 85, 42-100 Kłobuck, woj. śląskie, tel. 034 3172695, faks 034 3100058.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI Z ZAKRESU OCHRONY-DOZOROWANIA I SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ w Nadleśnictwie Kłobuck.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. USŁUGI Z ZAKRESU OCHRONY-DOZOROWANIA BUDYNKU ADMINISTARCYJNO-BIUROWEGO WRAZ Z ZAPLECZEM GOSPODARCZYM W KŁOBUCKU UL. ZAKRZEWSKA 85

2.USŁUGI Z ZAKRESU OCHRONY- DOZOROWANIA BUDYNKU GOSPODARSTWA NASIENNO-SZKÓŁKARSKIEGO WRAZ Z ZAPLECZEM GOSPODARCZYM SZKÓŁKI W NOWYM FOLWARKU GM.

3. USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU ADMINISTRACYJNO-BIUROWYM NADLEŚNICTWA KŁOBUCK W KŁOBCKU, UL. ZAKRZEWSKA 85

4. USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU
SOCJALNO-BIUROWYM GOSPODARSTWA NASIENNO-SZKÓŁKARSKIEGO W NOWYM FOLWARKU
NADLEŚNICTWA KŁOBUCK w latach 01.01.2014-31.12.2016.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.50.00-9, 90.91.92.00-4, 90.62.00.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej:
nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

Konsorcjum Firm: Lider IMPEL Provider Security Partner Sp z o.o Spółka komandytowa Ochrona Mienia i Osób, Partner IMPEL SECURITY POLSKA Sp. z o.o, ul. Śleżna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 397357,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 415986,00
Oferta z najniższą ceną: 415986,00 / Oferta z najwyższą ceną: 471828,00
Waluta: PLN.
źródło: komunikaty.pl

WYSZUKIWARKA KOMUNIKATÓW

WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!