Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2019

Gliński o spocie PFN z Melem Gibsonem: może zrobić karierę na Zachodzie

Autor: PAP/bad
Dodano: 10-11-2018 17:21 | Aktualizacja: 10-11-2018 17:25

Spot Polskiej Fundacji Narodowej z Melem Gibsonem może się podobać i zrobić karierę na Zachodzie - ocenił w sobotę, 10.11 w rozmowie z dziennikarzami wicepremier, minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński. Dobrze, że taki lubiany aktor promuje Polskę - dodał.

W sobotę Polska Fundacja Narodowa zaprezentowała spot opowiadający o odzyskaniu niepodległości przez Polskę, we współpracy i z udziałem aktora i reżysera Mela Gibsona. Spot powstał w ramach promocji 100-lecia odzyskania przez Polskę niepodległości.

Czytaj też: Wyjątkowy klip z Melem Gibsonem. Jest w nim ciekawostka

- Bardzo się cieszę z tego spotu i gratuluję Polskiej Fundacji Narodowej. To kolejny spot tego typu, ale ten chyba jest najlepszy, bo ten suspens, zaskoczenie jest dobrze zrobione - powiedział dziennikarzom wicepremier Gliński.

Ocenił, że ten spot - skierowany przede wszystkim do odbiorcy zagranicznego - "może się podobać i zrobić karierę na Zachodzie".

Jak mówił, bardzo dobrze, że "aktor znany na całym świecie, sympatyczny, lubiany, promuje Polskę".

- Tym bardziej, że to jest człowiek, który się kojarzy z takimi patriotycznymi emocjami, bo w takich filmach, jak pamiętamy, występował; jako bohater narodowy chociażby Szkocji, więc dobrze, że taki twardy facet mówi o ważnych rzeczach dla Polski, o polskim patriotyzmie, o tym, że przetrwaliśmy 123 lata i że to jest coś, co jest powodem do dumy - podkreślił szef resortu kultury.

Spot jest emitowany w mediach społecznościowych na całym świecie; powstał w dwóch wersjach językowych - polskiej i angielskiej.

Materiał wydrukowany z portalu www.wnp.pl. © Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości 1997-2019