• Nawiguj na klawiaturze
Najczęstszym błędem przy korzystaniu z usług outsourcingowych IT jest niewłaściwe zdefiniowane zakresu usług świadczonych przez firmę trzecią i niejednoznaczne zdefiniowanie odpowiedzialności w procesie biznesowym, który podlega outsourcingowi - mówi Hubert Kardasz, dyrektor działu konsultingu firmy doradczej Marketplanet. - Bardzo często, zanim zaangażujemy firmę trzecią do świadczenia usług, należy przeprowadzić reenigeering procesów, który umożliwi funkcjonowanie organizacji w modelu outsourcingu. Ponadto firmy nie precyzujπ jasnych i mierzalnych mierników sukcesu projektu. Innym błędem jest brak mechanizmów pozwalających na bieżący monitoring i ocenę jakości usług świadczonych przez firmę zewnętrzną.

Najczęstszym błędem przy korzystaniu z usług outsourcingowych IT jest niewłaściwe zdefiniowane zakresu usług świadczonych przez firmę trzecią i niejednoznaczne zdefiniowanie odpowiedzialności w procesie biznesowym, który podlega outsourcingowi - mówi Hubert Kardasz, dyrektor działu konsultingu firmy doradczej Marketplanet. - Bardzo często, zanim zaangażujemy firmę trzecią do świadczenia usług, należy przeprowadzić reenigeering procesów, który umożliwi funkcjonowanie organizacji w modelu outsourcingu. Ponadto firmy nie precyzujπ jasnych i mierzalnych mierników sukcesu projektu. Innym błędem jest brak mechanizmów pozwalających na bieżący monitoring i ocenę jakości usług świadczonych przez firmę zewnętrzną.

POKAŻ MINIATURY
Zdjęcie 1 z 5
PRZEJDŹ DO LISTY GALERII

Outsourcing procesów biznesowych: czy zaufać?

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!