• Nawiguj na klawiaturze
Na koszty usług outsourcingowych w zakresie zarządzania dokumentami decydujący wpływ mają takie czynniki, jak wolumen dokumentów i ich struktura, czas obsługi pojedynczego dokumentu, skala operacji i ilość użytkowników systemu - mówi Michał Kałuża, Key Account Manager Senior ArchiDoc. - Korzyścią dla klienta jest ponoszenie jedynie kosztów faktycznie obsługiwanej dokumentacji. Wszelkie pozostałe opłaty, związane chociażby z utrzymaniem całej infrastruktury w gotowości, leżą w gestii firmy outsourcingowej.

Na koszty usług outsourcingowych w zakresie zarządzania dokumentami decydujący wpływ mają takie czynniki, jak wolumen dokumentów i ich struktura, czas obsługi pojedynczego dokumentu, skala operacji i ilość użytkowników systemu - mówi Michał Kałuża, Key Account Manager Senior ArchiDoc. - Korzyścią dla klienta jest ponoszenie jedynie kosztów faktycznie obsługiwanej dokumentacji. Wszelkie pozostałe opłaty, związane chociażby z utrzymaniem całej infrastruktury w gotowości, leżą w gestii firmy outsourcingowej.

POKAŻ MINIATURY
Zdjęcie 2 z 5
PRZEJDŹ DO LISTY GALERII

Outsourcing procesów biznesowych: czy zaufać?

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!