• Nawiguj na klawiaturze
Kontrakt outsourcingowy powinien bazować na zaufaniu pomiędzy zleceniodawcą i wykonawcą, w przeciwnym wypadku zmiana partnera outsourcingowego jest tylko kwestią czasu - Tomasz Wawrzonek, menedżer IT w Dziale Usług Outsourcingowych BCC. - Bezpieczeństwo danych i poufność informacji to jeden z najistotniejszych czynników, dlatego należy zabezpieczyć się odpowiednimi parametrami w umowie SLA oraz karami finansowymi w przypadku naruszenia postanowień umowy. Bardzo ważne jest również zweryfikowanie, czy firma posiada wdrożone odpowiednie rozwiązania organizacyjne i normy, np. normę bezpieczeństwa informacji ISO/IEC 27001.

Kontrakt outsourcingowy powinien bazować na zaufaniu pomiędzy zleceniodawcą i wykonawcą, w przeciwnym wypadku zmiana partnera outsourcingowego jest tylko kwestią czasu - Tomasz Wawrzonek, menedżer IT w Dziale Usług Outsourcingowych BCC. - Bezpieczeństwo danych i poufność informacji to jeden z najistotniejszych czynników, dlatego należy zabezpieczyć się odpowiednimi parametrami w umowie SLA oraz karami finansowymi w przypadku naruszenia postanowień umowy. Bardzo ważne jest również zweryfikowanie, czy firma posiada wdrożone odpowiednie rozwiązania organizacyjne i normy, np. normę bezpieczeństwa informacji ISO/IEC 27001.

POKAŻ MINIATURY
Zdjęcie 3 z 5
PRZEJDŹ DO LISTY GALERII

Outsourcing procesów biznesowych: czy zaufać?

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!