• Nawiguj na klawiaturze
 Wojciech Głownia , Avaya Poland
Głównym kierunkiem, w jakim zmierza rynek usług telekomunikacyjnych dla biznesu, jest zunifikowana komunikacja, integrująca różne rodzaje kontaktu, jak komunikacja głosowa, poczta elektroniczna, komunikatory, komunikacja mobilna, działająca w oparciu o telefonię IP. Sama telefonia IP nie jest już nowością, a raczej standardem w wielu firmach, gdzie narasta potrzeba wymiany starych central TDM na nowe IP albo chociaż częściową migrację do IP. Telefonia IP w firmach to naturalny pierwszy krok w unowocześnianiu przedsiębiorstwa i zwiększanie konkurencyjności poprzez bardziej efektywną komunikację i mniejsze koszty. Kolejnym jest właśnie zunifikowana komunikacja.

Wojciech Głownia, Avaya Poland Głównym kierunkiem, w jakim zmierza rynek usług telekomunikacyjnych dla biznesu, jest zunifikowana komunikacja, integrująca różne rodzaje kontaktu, jak komunikacja głosowa, poczta elektroniczna, komunikatory, komunikacja mobilna, działająca w oparciu o telefonię IP. Sama telefonia IP nie jest już nowością, a raczej standardem w wielu firmach, gdzie narasta potrzeba wymiany starych central TDM na nowe IP albo chociaż częściową migrację do IP. Telefonia IP w firmach to naturalny pierwszy krok w unowocześnianiu przedsiębiorstwa i zwiększanie konkurencyjności poprzez bardziej efektywną komunikację i mniejsze koszty. Kolejnym jest właśnie zunifikowana komunikacja.

POKAŻ MINIATURY
Zdjęcie 1 z 7
PRZEJDŹ DO LISTY GALERII

Wszystko w jednym

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!