• Nawiguj na klawiaturze
 Elżbieta Płonka - Szydłak 
Grupa Sygnity   

Firmy energetyczne będą musiały bardziej zadbać o klienta i zapewnić lepszą realizację jego potrzeb. Wiadomo, że najtańszym i najszybszym sposobem dotarcia do klienta jest komunikacja teleinformatyczna. Stąd już krok do decyzji o budowie centrów obsługi teleinformatycznej. W porównaniu z krajami zachodnioeuropejskimi, jesteśmy daleko w tyle. Tamtejszy odbiorca energii wszystkie swoje sprawy może załatwić z firmą energetyczną przez internet, łącznie ze zmianą sprzedawcy.

Elżbieta Płonka - Szydłak
Grupa Sygnity

Firmy energetyczne będą musiały bardziej zadbać o klienta i zapewnić lepszą realizację jego potrzeb. Wiadomo, że najtańszym i najszybszym sposobem dotarcia do klienta jest komunikacja teleinformatyczna. Stąd już krok do decyzji o budowie centrów obsługi teleinformatycznej. W porównaniu z krajami zachodnioeuropejskimi, jesteśmy daleko w tyle. Tamtejszy odbiorca energii wszystkie swoje sprawy może załatwić z firmą energetyczną przez internet, łącznie ze zmianą sprzedawcy.

POKAŻ MINIATURY
Zdjęcie 6 z 6
POWRÓT

Czas się zbroić

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!