• Nawiguj na klawiaturze
 Paweł Żytecki 
dyrektor departamentu projektów i współpracy międzyoperatorskiej, Netia   

- Dla lepszego funkcjonowania rynku brakuje regulacji, zwłaszcza w kwestii usług hurtowych, które mają znaczenie dla klientów biznesowych (MPLS, FTTx).  

Istotnym hamulcem jest też brak możliwości zaoferowania klientowi biznesowemu wysokiego SLA* na naprawę uszkodzeń (np. 2, 4, 8 lub nawet 12 godzin) przy usługach na sieci TP SA. Firmom często doskwiera także to, że będąc podnajemcami w dużym biurowcu czy centrum handlowym klient/firma, nie może decydować, kto jest dostawcą usług dla nich, robi to bowiem administrator biurowca.

Paweł Żytecki
dyrektor departamentu projektów i współpracy międzyoperatorskiej, Netia


- Dla lepszego funkcjonowania rynku brakuje regulacji, zwłaszcza w kwestii usług hurtowych, które mają znaczenie dla klientów biznesowych (MPLS, FTTx).

Istotnym hamulcem jest też brak możliwości zaoferowania klientowi biznesowemu wysokiego SLA* na naprawę uszkodzeń (np. 2, 4, 8 lub nawet 12 godzin) przy usługach na sieci TP SA. Firmom często doskwiera także to, że będąc podnajemcami w dużym biurowcu czy centrum handlowym klient/firma, nie może decydować, kto jest dostawcą usług dla nich, robi to bowiem administrator biurowca.

POKAŻ MINIATURY
Zdjęcie 1 z 1
PRZEJDŹ DO LISTY GALERII

Paragraf na linii

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!