PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl

Paragraf na linii

Zdjęcie numer 1 - galeria: Paragraf na linii
Paweł Żytecki
dyrektor departamentu projektów i współpracy międzyoperatorskiej, Netia


- Dla lepszego funkcjonowania rynku brakuje regulacji, zwłaszcza w kwestii usług hurtowych, które mają znaczenie dla klientów biznesowych (MPLS, FTTx).

Istotnym hamulcem jest też brak możliwości zaoferowania klientowi biznesowemu wysokiego SLA* na naprawę uszkodzeń (np. 2, 4, 8 lub nawet 12 godzin) przy usługach na sieci TP SA. Firmom często doskwiera także to, że będąc podnajemcami w dużym biurowcu czy centrum handlowym klient/firma, nie może decydować, kto jest dostawcą usług dla nich, robi to bowiem administrator biurowca.

POLECAMY W SERWISACH