• Nawiguj na klawiaturze
 Henryk Gruca 
prezes Lotosu Kolej    

- Nasz tabor jest zdywersyfikowany, gdyż odzwierciedla nasze potrzeby przewozowe.   

Na pewno jest w nim miejsce zarówno na lokomotywy sześcio-, jak i czteroosiowe różnych producentów. Szybko stwierdziliśmy, że ze względów ekonomicznych należy rozwijać przewozy trakcją elektryczną. Dzisiaj w oparciu o nią realizujemy niemal 90 proc. przewozów.   

Jednak Lotos Kolej nie jest ani właścicielem, ani nie posiada w leasingu finansowym żadnej lokomotywy elektrycznej. Spółka jest właścicielem jedynie części eksploatowanych lokomotyw manewrowych oraz posiada 10 lokomotyw spalinowych Traxx DE produkcji Bombardier w leasingu finansowym.

Henryk Gruca
prezes Lotosu Kolej


- Nasz tabor jest zdywersyfikowany, gdyż odzwierciedla nasze potrzeby przewozowe.

Na pewno jest w nim miejsce zarówno na lokomotywy sześcio-, jak i czteroosiowe różnych producentów. Szybko stwierdziliśmy, że ze względów ekonomicznych należy rozwijać przewozy trakcją elektryczną. Dzisiaj w oparciu o nią realizujemy niemal 90 proc. przewozów.

Jednak Lotos Kolej nie jest ani właścicielem, ani nie posiada w leasingu finansowym żadnej lokomotywy elektrycznej. Spółka jest właścicielem jedynie części eksploatowanych lokomotyw manewrowych oraz posiada 10 lokomotyw spalinowych Traxx DE produkcji Bombardier w leasingu finansowym.

POKAŻ MINIATURY
Zdjęcie 1 z 4
PRZEJDŹ DO LISTY GALERII

Ruszyła maszyna!

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!