• Nawiguj na klawiaturze
 Tomasz Rudnicki 
zastępca generalnego dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad ds. Inwestycji   

- Nasze doświadczenia pokazują, że musimy dać branży więcej czasu, bo zasypana dużą liczbą projektów miewa kłopoty z ich realizacją.  
 
Stąd decyzja o wyłączeniu z realizacji kontraktu okresów zimowych (15 grudnia-15 marca) i wcześniejszym ogłaszaniu przetargów. Już ruszyły te dotyczące projektów, które koszty generować będą dopiero w 2014 r. To w sumie 52 postępowania na kwotę ponad 30 mld zł. W miarę możliwości technicznych dzielimy budowane drogi na 10-, 15-kilometrowe odcinki.  
 
Praktyka pokazuje, że takie krótkie fragmenty nasze firmy budują znacznie sprawniej niż dłuższe. Chcemy dać szansę wykazania się tym, którzy są w stanie poprawić, czasami zbyt kosztowne, rozwiązania projektowe i zamienić je na tańsze, a równie efektywne.

Tomasz Rudnicki
zastępca generalnego dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad ds. Inwestycji

- Nasze doświadczenia pokazują, że musimy dać branży więcej czasu, bo zasypana dużą liczbą projektów miewa kłopoty z ich realizacją.

Stąd decyzja o wyłączeniu z realizacji kontraktu okresów zimowych (15 grudnia-15 marca) i wcześniejszym ogłaszaniu przetargów. Już ruszyły te dotyczące projektów, które koszty generować będą dopiero w 2014 r. To w sumie 52 postępowania na kwotę ponad 30 mld zł. W miarę możliwości technicznych dzielimy budowane drogi na 10-, 15-kilometrowe odcinki.

Praktyka pokazuje, że takie krótkie fragmenty nasze firmy budują znacznie sprawniej niż dłuższe. Chcemy dać szansę wykazania się tym, którzy są w stanie poprawić, czasami zbyt kosztowne, rozwiązania projektowe i zamienić je na tańsze, a równie efektywne.

POKAŻ MINIATURY
Zdjęcie 1 z 5
PRZEJDŹ DO LISTY GALERII

Infrastruktura: nowa nadzieja

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!