Ok. 2300 m kw. wynajęły władze chińskiego miasta Hangzhou, która jest stolicą nadmorskiej prowincji Zhejiang oraz grupa Meorient – specjalna agencja promocji i organizacji targów i wystaw na terenach Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Wstęp dla potencjalnych partnerów z Polski i innych krajów europejskich – jest darmowy, podobnie jak miejsca parkingowe. Dotychczas chęć uczestnictwa zgłosiło ok. 5000 przedstawicieli europejskich, potwierdziła Elżbieta Roeske z MTP.
- Mamy czteroletnie doświadczenie współpracy z MTP i specjalnie wyselekcjonowaliśmy producentów i ich produkty do pokazania – powiedział podczas konferencji prasowej Shi Jiwei, przedstawiciel Meorient. – Są to wysokiej jakości produkty, często nowatorskie, które wspólnie układają się na promocję koncepcji "zielony dom".
Jak podkreślił, targi "Homelife Show" doszły do skutku m.in. dzięki istotnemu przełomowi politycznemu, jaki zaistniał m.in. po wizycie prezydenta RP Bronisława Komorowskiego w Pekinie oraz niedawnej wizycie premiera Chin Wen Jiabao w Warszawie.
Nowatorskie w tej imprezie są dwie sprawy. Organizacja targów, siłami i środkami zainteresowanego, a drugie – właśnie wybór produktów. Jak mówili organizatorzy, tego typu koncept dotychczas zorganizowano w Dubai i cieszył się dużym zainteresowaniem. W Polsce ma jednak zostać przedstawiony nieco inny zestaw towarów, przystosowanych właśnie do rynku europejskiego.