PARTNERZY PORTALU

Czego nie da Ci słaby dostawca usług tłumaczeniowych?

Fot. supertlumacz.pl
  • Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez supertlumacz.pl
  • Dodano: 27-11-2019 15:08

Czego potrzebujesz, wymagasz i oczekujesz od biura tłumaczeń, tłumacza czy jakiejś firmy świadczącej różnego rodzaju usługi tłumaczeniowe? To ważne kwestie, na które należy sobie odpowiedzieć zanim jeszcze przystąpi się do poszukiwania odpowiedniego dostawcy. A ten może Cię zawieźć wcale nie tylko przez to, że jest słaby, ale po prostu przez fakt, iż jest nieodpowiedni dla Ciebie. Inna sprawa to amatorzy i słabeusze, którzy nie znają pojęcia profesjonalizm, solidność, zaufanie. Warto więc dziesięć razy się zastanowić nim podejmie się decyzje o współpracy z takim usługodawcą. Koszty jakościowe, finansowe i wizerunkowe mogą bowiem przyprawić Cię o zawrót głowy.

Wszystko się wali, czyli o tym jak może wyglądać współpraca ze słabym dostawcą usług tłumaczeniowych. Radzi Tomasz Muszyński reprezentujący biuro tłumaczeń SUPERTŁUMACZ®.

  • Sprawne i proste procedury
    Słaby dostawca usług tłumaczeniowych raczej nie zaoferuje Ci prostego systemu zamawiania przekładu potrzebnych Ci materiałów. Minimum formalności przy 100% najwyższej jakości? Możesz zapomnieć o tym. Całość procedur raczej będzie tu niejasna, nieokreślona czy niesprecyzowana, a do tego od początku poczujesz, że kontakt nie jest tak prosty jak byś sobie tego życzył.
  • Nic nie będzie szło sprawnie
    Nie ma się oszukiwać. Po to zatrudniasz dostawcę usług tłumaczeniowych, a nie pracownika dwujęzycznego, aby potrzebne Ci tłumaczenia odznaczały się profesjonalizmem, a całość procesu szła sprawnie.

    Słabe biuro tłumaczeń nie rozumie, że przyjmując od Ciebie zlecenie automatycznie staje się częścią Twojego międzynarodowego procesu biznesowego. Napotkasz utrudnienia, nic nie będzie szło tak sprawnie jak myślałeś, a do tego możesz mieć problemy z dużymi opóźnieniami. Dochodzą do tego kwestie z samym tłumaczeniem, które nie do końca będzie spełniało Twoje wymagania.

  • Brak dostępu do sieci wysokiej klasy specjalistów
    W słabym biurze tłumaczeń raczej nie spotkasz wysokiej klasy tłumaczy, którzy mogą pochwalić się doświadczeniem, bogatym portfolio, wiedzą i umiejętnościami. Mało tego, brakować będzie tam ekspertów z konkretnych branż i dziedzin, którzy są potrzebni do bardziej wymagających tekstów i projektów. Odczujesz też, że nie są na bieżąco ze zmianami w Twojej branży. Dodatkowo ich metody pracy będą pachniały „przeszłością”.

  • Przepisy prawne będą dla nich czarną magią
    Jest wiele branż i dziedzin, które wymagają nie tylko wysokich zdolności lingwistycznych i świadomości kulturowej, ale i znajomości przepisów kraju zw. z językiem dokumentu źródłowego i docelowego. Pamiętaj, że nieznajomość prawa szkodzi, a wiele firm zaliczyło spektakularne katastrofy z powodu nawet niewielkich „błędów”…

  • Nie będą w stanie pomóc Ci wejść w łaski Twoich potencjalnych klientów
    Wystarczy choćby przelotnie przejrzeć badania Common Sense Advisory, aby przekonać się, że współczesny klient jest bardzo wymagający. To, że masz świetne materiały w języku polskim, a cała Twoja strategia dopracowana jest do doskonałości, nie ma to jakiegokolwiek znaczenia na nowym rynku. Dlaczego? Potrzebujesz wszystko to „przełożyć” na język Twoich docelowych odbiorców. Słabe biuro tłumaczeń poznasz więc po tym, że nie będą w stanie pomóc Ci utrzymać Twojego wizerunek profesjonalnego i niezawodnego specjalisty lub profesjonalnej i atrakcyjnej firmy, produktu, usługi.

  • Ważne projekty „powierzają” komputerom
    Jasne, jest wiele tekstów słabej jakości, gdzie pracę może wykonać komputer. Podejrzewamy jednak, że do ważnych dla Ciebie projektów nie chcesz „zatrudnić” maszyny, a żywego człowieka, który będzie czuł drugiego przedstawiciela jego gatunku.
×

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Czego nie da Ci słaby dostawca usług tłumaczeniowych?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.237.51.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!