Ile zarabia specjalista ds. analizy rynku, ile specjalista SEO/SEM, a ile dyrektor ds. marketingu? Wyniki badania "Jesień 2016" przeprowadzonego przez Advisory Group TEST Human Resources przedstawia serwis PulsHr.pl.
Co czwarty spec odpowiedzialny za realizowanie i rozwijanie sprzedaży produktów oraz usług w internecie otrzymuje miesięczne wynagrodzenie nie mniejsze niż 4916 zł brutto, tym samym jednak pensja 25 proc. z nich nie przekracza 3212 zł brutto
Z kolei specjalista ds. marketingu handlowego (odpowiedzialny za poszukiwanie możliwości zwiększenia poziomu sprzedaży przez działania w zakresie dystrybucji i ekspozycji produktów) zarabia średnio 6356 zł brutto miesięcznie. Z kolei mediana jego wynagrodzeń to 5299 zł brutto (wobec 4824 zł brutto wykazywanych w wiosennej edycji raportu).
Co czwarta osoba na tym stanowisku nie dostaje więcej niż 4294 zł brutto na miesiąc, a dla 25 proc. pracowników z tej grupy zarobki są nie mniejsze niż 8395 zł brutto miesięcznie.
Ile zarabiają szeregowi pracownicy, specjaliści i kierownicy innych działów czytaj w serwisie PulsHr.pl
Biurowce na sprzedaż i biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl