Mamy rynek pracownika. To oznacza, że skończyły się czasy, gdy w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej swoje walory pokazywał wyłącznie kandydat. Dziś także firmy chcąc sprzedać swoją ofertę, muszą się dobrze zareklamować. Inaczej zostaną na lodzie.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY
- PRACOWNICY ALERT | RSS
- RYNEK PRACY ALERT | RSS
- PRACODAWCY ALERT | RSS
- PRACA ALERT | RSS
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Jak wygrać na rynku pracownika? "Sprzedać miejsce pracy w firmie"
