Polscy przedsiębiorcy chcą inwestować głównie w maszyny, a nie w szkolenie kadry. Największą przeszkodą w rozwoju jest według nich wzrost kosztów - pisze "Puls Biznesu".
Według raportu, ponad połowa firm znad Wisły (60 proc.) za swoją główną szansę rozwoju uznaje akwizycję innego biznesu, a 20 proc. widzi ją w inwestowaniu w innowacyjne produkty i usługi. Natomiast 8 proc. deklaruje, że handel międzynarodowy jest dla nich gwarancją wzrostu.W kwestii dotyczącej barier utrudniających wzrost, utrudnienia polscy przedsiębiorcy widzą we wzroście kosztów (47 proc.), regulacjach rządowych i legislacyjnych (40 proc.), a także w braku popytu (34 proc.).Badanie wykazało również, że polski sektor MSP chce inwestować w maszyny i wyposażenie (39 proc.) oraz w sprzedaż i marketing (29 proc.).
Biurowce na sprzedaż i biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl