PARTNERZY PORTALU
Oferta pracy

Cisco telephony support engineer

  • Firma: Capgemini
  • Ważna od: 2021-05-04
  • Ważna do: 2021-05-12
  • Miasto/region: Katowice / śląskie




Recruitment process for this position and onboarding trainings are conducted online.




                            




What do you need to start?




Technical skills

  • Must have hands on experience in Cisco Unified Contact Center Enterprise or Express (UCCE or UCCX), Cisco Unified Communications Manager (CUCM) and Cisco Voice Portal (CVP).

  • Good knowledge of Cisco UCCE or UCCX architecture, deployment models and components.

  • Good knowledge of Cisco CUCM architecture, deployment models and components.

  • Good knowledge and hands on experience in Cisco UCCE or UCCX and CVP Call flow scripts.

  • Troubleshooting CUCM, UCCE or UCCX and CVP related issues.

  • Cisco voice gateways, SIP, H.323, TCP/IP, protocols.

  • Knowledge and experience in call recording platform.



 




What duties will help you grow?





  • Independently work on user or high priority tickets, change requests, troubleshooting faults and interfacing with external vendors as well as internal Capgemini engagement representatives.

  • Gather, Understand and Successfully Translate business requirements into technical specifications.

  • Flexible work schedule to handle emergency outage or other situations with ability to work on or resolve issues while out of the office.

  • Follow existing policy procedures used to configure and maintain various portions of Cisco Telephony and their associated systems.

  • Coordinate effort and communication between geographically and time separated groups.



 




What have we prepared for you?




Personal and professional development:

  • Development programs, external courses, education & certificates co-funding

  • NEXT platform with free access to Pluralsight, TED talks, Coursera materials, and virtual trainings: Excel, VBA, RPA, customer care and more.



Our legendary atmosphere:

  • We don't have a rigid dress code, but what we do have are awesome communities and world – changing initiatives like Grant Program. We are a big company with unique atmosphere – we make friendships, share important moments, and… simply like each other!



A lot of benefits:

  • Private medical care, which can be extended by a package of dental services purchased on preferential terms.

  • Private life insurance which can be extended by oncology package purchased on preferential terms.

  • Referral bonuses for recommending your friends to Capgemini.

  • Access to Inspiro Audiobooks & MyBenefit (cinema tickets, Multisport and more).

  • Offices in great locations, car leasing program, carpooling options and bicycle parking.






Who are we?




Being one of us means stability of employment and constant development among other great people. We want to share with you our experience and exchange it for yours in a mutual partnership.
Capgemini is a global leader in consulting, technology services and digital transformation. Our scope is wide. One of our units is Business Services created by extraordinary people who provide solutions to our international clients in areas such as HR, Finance & Accounting, Supply Chain or Business Transformation.
Do you want to get to know us better? Watch a short video: https://youtu.be/K8v_UJ7CH8c
Do you have any additional questions about working at Capgemini? Check our Instagram (@capgeminipl) or visit our Facebook profile (Capgemini Polska).


DODATKOWE INFORMACJE

https://www.praca.pl/cisco-telephony-support-engineer_4504009.html

WYSZUKIWARKA OFERT PRACY

Aktualna liczba ofert: 38 186
jobs.pl praca.pl
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!