Oferta pracy

Immigration Consultants

  • Firma: Move One Relocations
  • Ważna od: 2021-10-14
  • Ważna do: 2021-10-30
  • Miasto/region: Kraków / małopolskie



Position Purpose


The Move One Immigration Coordinator is the primary point of accountability for Move One's immigration clients in their assigned destination and for the assignee during any immigration service.



Responsibilities / Duties / Functions Tasks


Stay abreast of changes in the country immigration laws and practices, changes in the immigration legislation and reporting on new requirements / changes to all the interested parties (Immigration Team / Key Accounts Manager / Country Manager / Product Manager / Clients);
Provide reliable, concise and correct immigration advice (written and verbal) at all times. Within 24 hours of RMC / Client initiation, send Immigration plan to assignee (including timeline and required documents).Verification of answers initial questions and identification of the applicable full procedure. Verification of special needs, interests, or requirements with the assignee, customer and HR manager, before and during the immigration service;
Make every attempt (in within the agreed system with the RMC) to speak directly with assignee soon after the processes overview has been provided to ensure they clearly understand the Immigration Service we provide and the plan. Within 48 hours of sending the processes overview, a call with the assignee should be scheduled (under the terms of RMC and if agreed with RMC) to discuss the details of the Immigration Plan.
Maintain regular contact with the assignee, customer and HR Manager throughout the service;
Immediately advising the client of any service related complaints, issues or challenges; Immediately notifying the Operations Manager of any service issues or escalations brought to their attention by a client; documenting the issues / challenges in the system and placing the service alert; Excellent Customer Service to ensure customer issues are resolved.
Recording vital service related information in the system daily by completing comments, statuses, time-tracker, costs other fields; Uploading service related documents to system including permits copies, passports, corporate documents, and all other documents received for application processing;
Prepare necessary applications, forms and submission at the appropriate authorities in order to obtain permits and documents related to foreign worker's legal stay in the location;
Ensure that all services are invoiced within the shortest possible time (not later than 48hrs after the service is complete), in accordance with clients billing requirements.



WYMAGANIA

Requirements


  • Positive attitude and self-starter with strong commitment to succeed

  • Excellent English communication skills

  • Service industry work experience working within Immigration services is essential (minimum 3 years)

  • Knowledge of Poland immigration / labor regulation is a must.

  • Good problem solving and time management skills; Strong service inclination and customer orientation

  • Perform quality work within deadlines with or without direct supervision;

  • Sophisticated manner (ability to relate to people, clients and staff, at all levels) Ability to work well with employees from diverse cultures

  • Strong accuracy and attention to details

  • Good knowledge of MS Business applications (word, excel, PowerPoint)

  • University degree (preferably law, public administration)

OFERUJEMY

We offer a competitive package for qualified and skilled candidates.

DODATKOWE INFORMACJE

https://www.praca.pl/immigration-consultants_5696154.html

WYSZUKIWARKA OFERT PRACY

Aktualna liczba ofert: 34 313
jobs.pl praca.pl
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!