PARTNERZY PORTALU

PARP: Druga edycja Akademii Menadżera Innowacji

Nie ma innowacji bez inwestycji w człowieka – podkreśla Małgorzata Oleszczuk, prezes PARP Fot. Shutterstock

Do 31 grudnia bieżącego roku przedsiębiorcy mogą zgłaszać się do udziału w drugiej edycji Akademii Menadżera Innowacji (AMI), projektu szkoleniowo-doradczego PARP. Do AMI można zgłaszać się bez względu na branżę i wielkość firmy. Dofinansowanie ze środków UE wynosi 80 proc. dla mikro-, małych i średnich firm oraz 50 proc. dla dużych. Pierwszy zjazd odbędzie się w lutym 2020 roku – informuje PARP.

Akademia Menadżera Innowacji (AMI) to autorski projekt szkoleniowo-doradczy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). AMI przygotowuje właścicieli i kadrę zarządzającą do sprawnego wdrażania innowacyjnych procesów, produktów i usług w przedsiębiorstwach. Zwieńczeniem ukończenia Akademii jest plan wdrożenia zmian w przedsiębiorstwie.

Czytaj także: PARP: nabór wniosków na produkty sieciowe wydłużony do połowy stycznia

Program Akademii to połączenie szkoleń i doradztwa z zakresu kultury innowacyjności, strategii, struktury organizacyjnej, oceny potencjału i zasobów oraz zrozumienia procesów w firmie. Wykłady i warsztaty odbywają się na dwudniowych zjazdach (piątki i soboty). Doradztwo prowadzone jest bezpośrednio w przedsiębiorstwach uczestników Akademii. Program przewiduje do 120 godzin usług doradców, którzy pomogą skonfrontować wiedzę szkoleniową z praktyką we własnej firmie.
- Przedsiębiorcy dotychczas stawiali na tzw. kompetencje twarde. A dziś poszukuje się ludzi, którzy potrafią pracować w zespole. Kluczowe jest, aby pracownik miał otwartą głowę i chciał się uczyć. Nie ma innowacji bez inwestycji w człowieka – podkreśla Małgorzata Oleszczuk, prezes PARP.

Udział w AMI jest płatny, ale przedsiębiorcy mogą liczyć na dofinansowanie ze środków unijnych – 80 proc. w przypadku mikro-, małych i średnich firm oraz 50 proc. w przypadku dużych przedsiębiorstw.

Zobacz również: W listopadzie ogłoszenie konkursów finansowanych z Funduszy Norweskich

Rekrutacja do drugiej edycji AMI wystartowała 4 listopada 2019 i potrwa do 31 grudnia 2019. Zakłada udział maksymalnie 150 osób – od 2 do 5 pracowników z jednej firmy. W przypadku mikroprzedsiębiorstw co najmniej dwóch uczestników, a w przypadku małych, średnich i dużych firm co najmniej trzech pracowników. Pierwszy zjazd otwierający cykl szkoleniowo-doradczy II edycji AMI został zaplanowany na koniec lutego 2020 r.

Adresatami programu są zarówno MŚP, jak i duże firmy, niezależnie od branży. W pierwszej edycji programu, który trwał 8 m-cy i zakończył się w październiku 2019 r. wzięło udział kilkudziesięciu pracowników z 16 firm.

4Buildings - nowe wydarzenie branży budowlanej w Polsce i cztery niezależne konferencje o najważniejszych trendach w budownictwie XXI wieku - już 15-17 listopada w Katowicach. Zarejestruj się teraz!

×

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.226.151
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!