Czy pochodzenie marki ma znaczenie? Okazuje się, że duma narodowa może być istotnym kryterium zakupowym - pisze "Puls Biznesu".
"Jednym z najbardziej zaskakujących wyników badania jest fakt, że kraj pochodzenia marki jest tak ważny - lub nawet ważniejszy - dla konsumenta, jak pozostałe kryteria determinujące zakup, takie jak cena czy jakość. W zatłoczonym świecie handlu detalicznego pochodzenie marki może być istotne dla jej wyróżnienia się na rynku, jednak poziom sentymentu konsumentów waha się zależnie od kategorii i kraju.
W związku z tym obecność silnej marki na rynku musi być ostrożnie zarządzana, niezależnie od tego, czy marka jest globalna czy lokalna. Ostatecznie marki, które dostarczają produkty wysokiej jakości oraz odwołujące się bezpośrednio do konsumenta, będą miały przewagę na wszystkich rynkach" - mówi Patrick Dodd, zarządzający grupą krajów w Nielsenie.
Biurowce na sprzedaż i biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl