Polscy sprzedawcy wypadli najlepiej w europejskim rankingu firmy Daymaker. Klientów najbardziej kochają w Kielcach - pisze piątkowy "Puls Biznesu".
Trwa rejestracja uczestników na nasz tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy. Zapraszamy! Udział możecie potwierdzić pod tym linkiem.
W Polsce tajemniczy klienci odwiedzili 655 sklepów, działających w 131 sieciach handlowych z 19 branż. Oceniano m.in. powitanie klienta, nawiązanie kontaktu, uprzejmość, fachowość i znajomość asortymentu, umiejętność rozpoznania preferencji klientów i doradzenia im przy zakupie, a także finał transakcji, w tym oferowanie dodatkowych produktów.
Gazeta zauważa, że w ubiegłorocznej edycji średnia jakość obsługi klientów w polskich sklepach była taka sama jak w Niemczech, w tym roku rodzimi sprzedawcy wypadli jednak znacznie lepiej i stali się samodzielnymi liderami rankingu, wyprzedzając na podium Włochów i Szwedów.
Jak pisze "PB", klientów najbardziej kochają w Kielcach - stolica Świętokrzyskiego osiągnęła najwyższy średni wynik w gronie największych polskich miast i jako jedyna przekroczyła 90 proc. Na plus wyróżniły się też Olsztyn, Gorzów Wielkopolski i Opole. Najgorzej wypadł Wrocław, słabo poradziły sobie również Poznań i Warszawa, gdzie jakość obsługi ledwie przekroczyła 60 proc.
Biurowce na sprzedaż i biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl