Polski Spółka Gazownictwa otworzyła ogólnopolski Contact Center

Polski Spółka Gazownictwa otworzyła ogólnopolski Contact Center
Fot. Adobe Stock/PTWP. Data dodania: 20 września 2022
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP/JS
  • Dodano: 03-10-2019 16:53

Ogólnopolski Contact Center Polskiej Spółki Gazownictwa został oficjalnie otwarty w Jarosławiu (Podkarpackie). Placówka obsługuje klientów w całym kraju. Zatrudnienie w niej znalazło 80 osób.

  • Obecnie Contact Center pracuje w godzinach od 7 do 17 od poniedziałku do piątku, ale jeżeli zajdzie taka potrzeba, godziny pracy placówki mogą ulec zmianie.
  • Pracownicy Contact Center są zatrudnieni na podstawie umów o pracę.
  • W Contact Center w Jarosławiu pracuje 80 osób.

 

Biurowce na sprzedaż i biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (3)

Do artykułu: Polski Spółka Gazownictwa otworzyła ogólnopolski Contact Center

  • Gazownik 2019-10-03 22:09:51
    Cała prawda o Polskiej Spółce Gazownictwa i co się tam teraz dzieje, ładnie to wygląda tylko w tv przed wyborami. www.gowork.pl/opinie_czytaj,21451257
  • Mac 2019-10-03 19:59:38
    Gazgazu - to nie pierwszy i nie ostatni przykład dobrej zmiany w wykonaniu grupy PGNiG. Nie tak dawno podobnie postąpiono np. z Geofizyką Kraków ...
  • gazgazu 2019-10-03 18:28:42
    można by powiedzieć pełno gorzkich słów, ale... dobrze wiedzieć kto jest tym "dobrym duchem" przez którego kompletnie rozwalono doszczętnie pierwszą doświadczoną jednostkę contact center w Rybniku dającej pracę kilkudziesięciu osobom. Zapamiętamy to sobie "dobry duchu"...

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.172.111.47
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!