Potrzebny centralny ośrodek promocji Polski

Potrzebny centralny ośrodek promocji Polski
Fot. Fotolia

Nie ma spójnej promocji "marki Polska", podobnie jak jednego, centralnego ośrodka promocji. Funkcję tę przejęły głównie duże i średnie firmy krajowe, które są obecne za granicą ze swoimi towarami lub inwestycjami, a także - wydarzenia sportowe i sportowcy, w mniejszym stopniu ludzie kultury.

Politycy, mający wpływ na promocję, w różny sposób przyczyniają się do niej, niestety, także w sensie ujemnym. Podobnie jak np. wyjeżdżający za granicę Polacy - turyści czy pracownicy.

 

Biurowce na sprzedaż i biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Potrzebny centralny ośrodek promocji Polski

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.59.38
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!