PARTNERZY PORTALU

PZU pracuje nad nową strategią. Stawia na ubezpieczenia grupowe

Obecna strategia grupy PZU do 2020 roku zakłada, że przychody PZU Zdrowie wzrosną do 1 mld zł mat. pras.

Grupa PZU pracuje nad przygotowaniem nowej, kilkuletniej strategii, której bardzo mocnym elementem będzie segment zdrowotny. Pełne efekty współpracy z bankami w grupie PZU widoczne będą w wynikach za 2020 rok - poinformował prezes PZU Życie Roman Pałac.

"Pracujemy nad przygotowaniem nowej, kilkuletniej strategii grupy PZU. Bardzo mocnym elementem w tej strategii będzie segment zdrowotny. Chcemy zbudować pozycję numer jeden na tym rynku" - powiedział Roman Pałac.

Obecna strategia grupy PZU do 2020 roku zakłada, że przychody PZU Zdrowie wzrosną do 1 mld zł. Po trzech kwartałach 2020 roku wyniosą one 556 mln zł.

"Planujemy dalsze akwizycje na tym rynku, chcemy, by przychody tego segmentu były docelowo wyższe niż 1 mld zł" - dodał prezes.

W ramach strategii na lata 2017-20 PZU założył 1 mld zł dodatkowej składki ze współpracy z bankami w grupie PZU, czyli z Pekao i Alior Bankiem.

"Nasza współpraca z bankami układa się bardzo dobrze. Liczymy, że udział składki pozyskanej ze współpracy z bankami w łącznej składce grupy PZU będzie rósł. Pełne efekty współpracy z bankami zobaczymy w wynikach w 2020 roku" - powiedział Roman Pałac.

Składka przypisana z segmentu ubezpieczeń na życie w grupie PZU w okresie od I do III kwartału 2019 roku wyniosła 6.327 mln zł, czyli wzrosła 2,5 proc. rok do roku.

"2019 rok na rynku ubezpieczeń na życie był trudny, ale PZU było jedną z nielicznych grup ubezpieczeniowych, która w 2019 roku rosła. Stawialiśmy na ubezpieczenia ochronne, na ubezpieczenia grupowe. Ważnym segmentem, który staramy się rozwijać jest rynek małych i średnich przedsiębiorstw" - powiedział.

"W 2020 roku chcemy rozwijać ubezpieczenia grupowe. W programach ubezpieczeń grupowych będziemy chcieli akcentować programy zdrowotne" - dodał.

Pałac poinformował, że PZU chce w 2020 roku uprościć ofertę produktów w segmencie ubezpieczeń życiowych dla klientów indywidualnych.

"Chcemy mocniej wejść w segment klienta indywidualnego - do końca roku pokażemy nową gamę produktów ochronnych. Będą one z jednej strony zabezpieczały finansową przyszłość rodziny, a z drugiej strony oferowały opiekę zdrowotną i program długotrwałego budowania oszczędności" - powiedział.

"Chcemy mocno przemodelować ofertę w segmencie ubezpieczeń życiowych dla klientów indywidualnych. W tym roku będziemy pracować nad taką nową ofertą i chcemy, by nowe produkty pojawiły się do końca roku" - dodał.

Według danych KNF PZU Życie pod koniec III kwartału 2019 roku miało 40 proc. udziału w rynku ubezpieczeń na życie.

 

×

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: PZU pracuje nad nową strategią. Stawia na ubezpieczenia grupowe

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.194.161
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!