W naszej branży cały czas trzeba się rozwijać - szukać nowych produktów i rynków do ekspansji. Co roku inwestujemy ponad 50 mln euro - podkreślił Jan Rosiński, dyrektor ds. rozwoju Toruńskich Zakładów Materiałów Opatrunkowych (TZMO), w rozmowie z portalem WNP.PL.
TZMO są producentem i dostawcą artykułów higienicznych i kosmetycznych pod takimi markami jak Bella, Seni, Happy, Eva oraz wyrobów i usług medycznych Matopat i Citonet.
Jej produkty są obecne w ponad 80 krajach - w Europie, w Afryce, Ameryce Północnej i Południowej oraz Azji - na rynkach zamieszkanych przez 1/3 ludność świata.
Grupę obecnie tworzy ponad 55 spółek w 18 krajach, które zatrudniają ok. 8,2 tys. osób. W 2018 r. zrealizowała ona inwestycje na takich rynkach jak Polska, Niemcy, Słowacja, Węgry, Federacja Rosyjska, Ukraina oraz Indie.
TZMO otrzymały podczas niedawnego Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach tytuł "Inwestora bez granic" za zbudowanie silnej pozycji za granicą z wykorzystaniem innowacyjnych produktów trafiających w zróżnicowane oczekiwania odległych rynków.
Zobacz więcej: Prestiżowe tytuły "Inwestora bez granic" przyznane
Biurowce na sprzedaż i biura do wynajęcia. Zobacz oferty na PropertyStock.pl