Kruk, Kondor i Perkoz wciąż w grze. MON nie rezygnuje. Potentaci kuszą. Wojsko czeka

Kruk, Kondor i Perkoz wciąż w grze. MON nie rezygnuje. Potentaci kuszą. Wojsko czeka
AH-1Z Viper to jedyny w produkcji helikopter zintegrowany z AIM-9 pociskami rakietowymi Sidewinder, które są na uzbrojeniu myśliwców F-16 i F-35. Bell Helicopters
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Włodzimierz Kaleta
    Włodek Kaleta
  • Dodano: 30-07-2020 12:00

MON zapewnia, że nie rezygnuje z programów pozyskania śmigłowców nowej generacji w programach Kruk i Kondor. W maju 2020 r. dowiedzieliśmy się o rozpoczęciu dialogu technicznego w programie Perkoz, w którym wojsko chce pozyskać 32 wielozadaniowe śmigłowce wsparcia. Do kontraktu na Perkoza zgłosili się najwięksi potentaci produkujący wiropłaty.

Kto pozostał w grze o miliardowe kontrakty śmigłowcowe? Co oferuje polskiej armii? Czytaj w tekście w Strefie Premium.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (3)

Do artykułu: Kruk, Kondor i Perkoz wciąż w grze. MON nie rezygnuje. Potentaci kuszą. Wojsko czeka

  • Maciek 2020-07-31 18:23:13
    A byłoby już 50 caracali, gydby nie Macierwicz. A tak bedziemy troszke tych troszke tamtych. Nauczymy się w końcu kupować raz a porządnie. Będą wtedy duże oszczędności na serwisie, szkoleniu, częściach bo wszystko robimy na dużą skalę. A tak co przetarg to pole do manewru dla różnej maści lobbystów
    • Slayer 2020-10-27 11:45:20
      Caracale przejęli Węgrzy, i to oni będą mieć 30-kilka nowoczesnych śmigłowców transportowych i fabrykę. My, zapewne bez offsetu kupimy za ciężkie pieniądze jedna z legend Wietnamu...
  • Piotr 2020-07-30 14:15:07
    Panie Włodku.. oczywiście zgadzam się z Panem.. jeśli wprowadzą Bella czy Boeinga do gry to sami sobie będą (Rząd PiS i MON) zaprzeczać.. raptem 5 lat później.. no chyba, że PGZ, a dokładniej WZL1 stanie się producentem i zakładami remontowymi - nie składaczem!!! - Bella w Europie.. choć to niczego nie zmieniłoby w mojej ocenie plucia na Airbusa.. Zatem niechaj Leonardo i LM dogadają się z WZL1 co do produkcji naprawy silników i awioniki przez spółki Joint-Venture z PGZ 50/50 i do roboty... AW-139 zastąpią SW3, MI2, SW4... AW-249 - MI24 AW-101 - MI14.. a Średniaki S70i.. w zamian za MI8-17... wszyscy byliby zadowoleni.. USA.. Włochy, Polska.. zatem nie jedna, a dwie pieczenie na jednym ogniu trzeba upiec.. Pozdrawiam serdecznie i życzę przekazania dobrych pomysłów naszym Decydentom !!!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.221.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!