Więcej samolotów M-346 Master dla polskich pilotów. Będą się wreszcie szkolić w kraju

Więcej samolotów M-346 Master dla polskich pilotów. Będą się wreszcie szkolić w kraju
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: Włodek Kaleta
  • Dodano: 17-12-2018 20:00

Ministerstwo Obrony Narodowej zdecydowało 14 grudnia 2018 r. o wykorzystaniu opcji w umowie z firmą Leonardo, pozwalającej na pozyskanie przez Polskę czterech nowych maszyn szkolno-treningowych M-346 Master. Dlaczego ta decyzja jest tak ważna dla Sił Powietrznych RP?

Europejski Kongres Gospodarczy
Trwa rejestracja uczestników na nasz tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy. Zapraszamy! Udział możecie potwierdzić pod tym linkiem.
  • Dokonując zakupu kolejnych czterech samolotów Polska z flotą 16 takich maszyn będzie drugim największym klientem eksportowym M-346 na świecie.
  • Maszyny te to górna półka wśród samolotów szkoleniowych. Nie tylko przyczynią się do szkoleń pilotów F-16, ale i kolejnych samolotów, które je zastąpią.
  • Ich wykorzystanie w Siłach Powietrznych RP obniży koszty szkolenia pilotów F-16. Wyszkolenie każdego z nich to kwota ok. 50 mln zł.

 

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (4)

Do artykułu: Więcej samolotów M-346 Master dla polskich pilotów. Będą się wreszcie szkolić w kraju

  • pilot 2018-12-19 08:43:00
    A co z karami za opóźnienia w dostawie I partii tych samolotów.
  • Analityk 2018-12-18 08:35:44
    włoski samolot nie może być dobry, pewnie egzemplarz testowy jako tako działa, faktyczny egzemplarz produkcyjny to będzie zupełnie cos innego, jak długo jeszcze będziemy nabierać się na włoską tandetę.
    • Expertkanapowy 2018-12-18 16:16:09
      To nie jest włoski samolot, lecz rosyjski Jak-130, który wkrórce stanie najbardziej powszechnym, jak karabin Kałasznikowa ;-)
      • Yess 2018-12-19 02:27:30
        tak jest; Syria ich ma (miała ?) kilkadziesiąt; to tylko pudło, nośnik, wielbłąd i to bez radaru. IRYDO wrrróć. Miliardy z ziemi polskiej do włoskiej.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.122.122
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!