PARTNERZY PORTALU

Algorytmy sztucznej inteligencji w magazynach e-commerce LPP

Algorytmy sztucznej inteligencji w magazynach e-commerce LPP
LPPjest polską firmą rodzinną działającą w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Fot. Mat.pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: ZJ
  • Dodano: 30-06-2020 22:50

W magazynie LPP do obsługi sprzedaży internetowej (Fulfillment Center) wdrożono rozwiązanie do optymalizacji ścieżki kompletacji zamówień z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji. Ten innowacyjny system będący elementem projektu Warehouse Inteligence to efekt współpracy LPP z producentem oprogramowania dla przemysłu, firmą PSI Polska.

  • Wykorzystanie mechanizmu uczenia maszynowego w magazynie polskiej firmy odzieżowej pozwala na skrócenie drogi potrzebnej do kompletacji zlecenia.
  • Umożliwia zwiększenie wydajności obiektu, optymalizację wykorzystania zasobów magazynowych oraz znaczne przyspieszenie obsługi wysyłek e-commerce.
  • To odpowiedź na rosnący wolumen zamówień online i wyraźną zmianę udziału tego kanału sprzedaży na rynku.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (6)

Do artykułu: Algorytmy sztucznej inteligencji w magazynach e-commerce LPP

  • online 2020-07-24 13:57:20
    ważna inwestycja, stawiają na rozwój e-commerce i dobrze robią.
  • kermit 2020-07-03 13:31:43
    W dłuższej perspektywie czasu zapowiada się spora obniżka kosztów. Moim zdaniem takie inwestycje, mimo tego że na początku nie wyglądają tanio, z czasem się zawsze opłacają.
  • michal 2020-07-01 17:09:50
    To tylko korzyść dla klientów, brawo.
  • prawidłowo 2020-07-01 13:21:31
    LPP często stawia na innowacyjne rozwiązania, spółka stale się rozwija.
  • Dokonując małej dygresji 2020-07-01 00:49:05
    "LPP SA jest polską firmą rodzinną, działającą w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay." - Miejmy nadzieję, że z klasycznym handlem LPP się nie pożegna, bo ich marki tutaj wymienione mają bardzo fajne ubrania. Wciąż wiele ludzi niezależnie od płci, wieku, wzrostu, wagi, koloru skóry, orientacji na pewno czuje potrzebę ku temu by od czasu do czasu udać się do któregokolwiek z tych sklepów by przymierzać ubrania i dokonać wyboru by później za to zapłacić po prostu fizycznie - przy kasie gotówką lub kartą. Właśnie cała frajda jest w tym i przyjemność jak można dotknąć rzeczy, która nas interesuje, zobaczyć na własne oczy i pójść przymierzyć do przymierzalni a jak się spodoba i dobrze leży to zakupić ciucha.
    • sklepy stacjonarne 2020-07-01 13:27:45
      Nie sądzę, żeby handel przeniósł się do sieci. Omnichannel wydaje się najlepszy. Tak jak do tej pory funkcjonuje LPP czyli sklepy stacjonarne i e-commerce, które ze sobą współpracują - można zamawiać ubrania do sklepu i tam przymierzyć. Spółka robi co może żeby dać radę w obecnych warunkach oraz zabezpieczyć się na przyszłość, ale ze sklepów stacjonarnych nie zrezygnują dopóki ludzie chcą tak robić zakupy. Za kilka miesięcy ruch w centrach wróci do normy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.233.217.106
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!