Answear.com dynamicznie zwiększa sprzedaż i zysk

Answear.com dynamicznie zwiększa sprzedaż i zysk
- Jesteśmy obecnie w najbardziej intensywnym okresie na rynku e-commerce, którego kluczowym elementami są Czarny Piątek, Cyber Monday czy okres zakupów przedświątecznych - wskazuje Krzysztof Bajołek, prezes zarządu Answear.com Fot. mat. Answear.com
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: ICH
  • Dodano: 30-11-2021 16:44

Answear.com, polski internetowy sklep multibrandowy sprzedający modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, w pierwszych trzech kwartałach 2021 osiągnął 424,3 mln zł przychodów ze sprzedaży, czyli o 61 proc. więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku, notując blisko 11,9 mln zł zysku netto, co licząc rok do roku oznacza wzrost o 172,4 proc.

Sprzedaż online Answear.com w III  kwartale 2021 roku wyniosła 160,1 mln zł i wzrosła o 74 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2020.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Answear.com dynamicznie zwiększa sprzedaż i zysk

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.214.216.26
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!