Answear.com stracił połowę zysku, choć zwiększył sprzedaż

Answear.com stracił połowę zysku, choć zwiększył sprzedaż
W pierwszym półroczu, naznaczonym wojną w Ukrainie, udało się polskiemu e-commerce’owi zwiększyć sprzedaż i zadbać o rentowność biznesu. Zysk netto był jednak o 56 proc. niższy fot. mat. pras.

Answear.com, polski e-commerce multibrandowy wypracował w I półroczu 2022 przychody w wysokości blisko 376 mln zł, co oznacza wzrost o 39 proc. w ujęciu rocznym. Mimo to zysk netto był o 56 proc. niższy i spadł do  3,86 mln zł.

  • W I półroczu Answear.com zanotował 13,4 mln zł zysku operacyjnego (+4,5 proc.) oraz 24 mln zł skorygowanego EBITDA (+16 proc. rok do roku).
  • Firma rozwija obecność na rynkach zagranicznych. W I półroczu 2022 r. na rynkach UE poza Polską sprzedaż wzrosła  o ponad 56 proc. w porównaniu do poprzedniego roku.
  • Aktualnie firma działa na 11 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. 
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Answear.com stracił połowę zysku, choć zwiększył sprzedaż

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.115.114
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!