Answear.com zwiększa sprzedaż o ponad 70 procent

Answear.com zwiększa sprzedaż o ponad 70 procent
W ostatnich tygodniach Answear.com dynamicznie rozszerzył skalę swojej działalności fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: AH
  • Dodano: 06-10-2021 11:30

Answear.com, polska platforma e-commerce sprzedająca modę w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, według wstępnych danych wypracowała w III kwartale 2021 r. 161 mln zł sprzedaży on-line, co oznacza wzrost o 73 proc. w porównaniu do poprzedniego roku. Przełożyło się to na wzrost przychodów ze sprzedaży, które w analogicznym okresie urosły o 72 proc. - do 155 mln zł.

Trzeci kwartał był dla Answear.com okresem kontynuacji wzrostów sprzedaży. Jak tłumaczy firma, roczna dynamika kwartalnej sprzedaży online w wysokości 73 proc. to efekt przede wszystkim zwiększającej się oferty produktowej, szczególnie w segmencie premium, a także wprowadzeniu do sprzedaży nowych marek, np.: Superdry, Boss, Paul&Shark, Tiger of Sweden, Aeronautica Militare, Marella, Victoria Victoria Beckham czy Chiara Ferragni.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Answear.com zwiększa sprzedaż o ponad 70 procent

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.136.189
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!