Badanie: Prawie 20 proc. Polaków kupuje podróbki znanych marek

Badanie: Prawie 20 proc. Polaków kupuje podróbki znanych marek
Do stanu i nawyków Polaków po części przyczynił się internet i handel, który odbywa się na bazarach. fot. Shutterstock
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: PAP
  • Dodano: 30-05-2021 07:07

Blisko 20 proc. Polaków deklaruje, że kupuje rzeczy z podrobionymi znakami towarowymi znanych marek - wynika z badania firmy analityczno-badawczej UCE RESEARCH. Najczęściej nabywane są podróbki markowych ubrań, butów i kosmetyków, rzadziej elektroniki i biżuterii.

  • 20 proc. może wydawać się niewielkim wynikiem, ale na problem trzeba spojrzeć szerzej.
  • Jeszcze kilka lat temu do kupowania fałszywych produktów znanych marek przyznawało się nawet dwa razy tyle Polaków co obecnie. Zatem mentalność w tej kwestii się zmienia.
  • Z badania wynika ponadto, że najczęściej zakupu produktów z podrobionym znakiem towarowym znanych marek dokonują osoby mające od 23 do 35 lat.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Badanie: Prawie 20 proc. Polaków kupuje podróbki znanych marek

  • Karol 2021-05-30 08:58:09
    Chodzenie w podróbach to wiocha strasznaaa jest
    • Skąd was biorą? 2021-05-30 11:21:49
      J. j się w łeb, a usłyszysz jak brzmi pustka

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.221.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!