Był zysk, jest strata. Koronawirus mocno uderzył w wyniki Grupy VRG

Był zysk, jest strata. Koronawirus mocno uderzył w wyniki Grupy VRG
Koronawirus mocno uderzył w wyniki Grupy VRG. W pierwszym półroczu 2020 r. grupa miała stratę netto mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Dariusz Ciepiela
    Dariusz Ciepiela
  • Dodano: 26-08-2020 13:58

Koronawirus i zamknięcie sklepów mocno uderzyło w wyniki finansowe Grupy VRG (dawniej Vistula). W pierwszym półroczu 2020 r. grupa zanotowała stratę netto w wys. 34,2 mln zł, podczas gdy w tym samym okresie roku poprzedniego był zysk na poziomie 21,4 mln zł.

  • Do Grupy VRG należą m.in. takie marki jak Vistula, Wólczanka, Bytom, Deni Cler i W.Kruk.
  • Na koniec pierwszego półrocza 2020 roku grupa posiadała sieć sprzedaży detalicznej, liczącą 567 lokalizacji, łącznie z salonami franczyzowymi.
  • Grupa planuje dwucyfrowe wzrosty sprzedaży w kanale on-line i podwojenie udziału tego kanału w całości sprzedaży do poziomu 25 proc. (w porównaniu z 14 proc. w roku 2019).
Przychody ze sprzedaży w pierwszym półroczu 2020 r. wyniosły 372,3 mln zł, wobec 484,6 mln zł w analogicznym okresie roku 2019.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Był zysk, jest strata. Koronawirus mocno uderzył w wyniki Grupy VRG

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.50.79
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!