Koronawirus i zamknięcie sklepów mocno uderzyło w wyniki finansowe Grupy VRG (dawniej Vistula). W pierwszym półroczu 2020 r. grupa zanotowała stratę netto w wys. 34,2 mln zł, podczas gdy w tym samym okresie roku poprzedniego był zysk na poziomie 21,4 mln zł.
- Do Grupy VRG należą m.in. takie marki jak Vistula, Wólczanka, Bytom, Deni Cler i W.Kruk.
- Na koniec pierwszego półrocza 2020 roku grupa posiadała sieć sprzedaży detalicznej, liczącą 567 lokalizacji, łącznie z salonami franczyzowymi.
- Grupa planuje dwucyfrowe wzrosty sprzedaży w kanale on-line i podwojenie udziału tego kanału w całości sprzedaży do poziomu 25 proc. (w porównaniu z 14 proc. w roku 2019).
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl