Grupa kapitałowa CDRL mocno odczuła skutki pandemii COVID-19. W okresie od stycznia oraz od 27 lutego do 3 maja 2021 roku zamknięte były w Polsce centra handlowe. W pozostałych krajach sklepy również działały w ograniczonym zakresie. Spowodowało to obniżenie przychodów ze sprzedaży w spółce CDRL o 1 proc. w ujęciu rocznym. Spadek obrotów w sklepach stacjonarnych częściowo przejął kanał internetowy.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
SPÓŁKI
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: CDRL zwiększa zyski dzięki rozwojowi e-commerce
