CDRL zwiększa zyski dzięki rozwojowi e-commerce

CDRL zwiększa zyski dzięki rozwojowi e-commerce
Produkty Coccodrillo dostępne w ponad 500 punktach handlowych oraz w sklepie internetowym działającym w pięciu wersjach językowych fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Autor: TWO
  • Dodano: 31-05-2021 11:29

Grupa kapitałowa CDRL mocno odczuła skutki pandemii COVID-19. W okresie od stycznia oraz od 27 lutego do 3 maja 2021 roku zamknięte były w Polsce centra handlowe. W pozostałych krajach sklepy również działały w ograniczonym zakresie. Spowodowało to obniżenie przychodów ze sprzedaży w spółce CDRL o 1 proc. w ujęciu rocznym. Spadek obrotów w sklepach stacjonarnych częściowo przejął kanał internetowy.

Pomimo długiego okresu zamknięcia sklepów, w I kw. 2021 roku Grupa Kapitałowa CDRL osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 90.602 tys. zł, w stosunku do 91.658 tys. zł w analogicznym okresie 2020 roku, w którym sklepy zamknięte były tylko przez część marca.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SPÓŁKI

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: CDRL zwiększa zyski dzięki rozwojowi e-commerce

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.221.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!