Crowdfunding pomoże w rozwoju polskiej marki zegarków

Crowdfunding pomoże w rozwoju polskiej marki zegarków
Gwiezdny Pył - jeden z flagowych zegarków marki Balticus Fot. mat. pras.
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Dariusz Ciepiela
    Dariusz Ciepiela
  • Dodano: 31-05-2020 14:00

Balticus, polski producent zegarków, prowadzi crowdfundingową emisję akcji, dzięki której chce pozyskać 2 mln zł. - Pieniądze przeznaczymy na przygotowanie nowych, limitowanych modeli, a także na badania i rozwój oraz udział w targach czy wystawach - mówi WNP.PL Bartosz Knop, założyciel i prezes Balticusa.

  • Balticus, polski producent zegarków, z crowdfundingowej emisji akcji chce pozyskać 2 mln zł. Do tej pory udało się zebrać ok. 830 tys. zł od blisko 300 inwestorów. 
  • W roku 2019 firma sprzedała tysiąc zegarków a przychody ze sprzedaży przekroczyły 1,15 mln zł.
  • Najdroższy męski model zegarka Balticus kosztuje 3150 zł. Celem spółki jest rozszerzenie oferty o droższe modele (w przedziale ok. 6-7 tys. zł).

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (2)

Do artykułu: Crowdfunding pomoże w rozwoju polskiej marki zegarków

  • Grzegorz 2020-06-01 07:37:26
    Producent zegarków, czy obudów do nich?
    • miki 2020-06-12 07:53:01
      Może nawet obudów nie robią ale piernik wie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.167.149
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!