Ekologia, wzrost sprzedaży i nowe rynki - taki był 2019 rok w polskiej odzieżówce

Ekologia, wzrost sprzedaży i nowe rynki -  taki był 2019 rok w polskiej odzieżówce
60 proc. Polaków twierdzi, że dokonuje zakupów odzieży, obuwia i dodatków w przemyślany sposób Fot. Shutterstock.com
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Karolina Markowska
    Karolina Markowska
  • Dodano: 27-12-2019 06:00

Rok 2019 to dla branży odzieżowej czas wyzwań, płynących przede wszystkim ze strony świadomego klienta. Ten kupuje bardziej rozważnie, często patrzy na jakość (dopiero później na cenę), niejednokrotnie weryfikuje firmę na podstawie jej działań społecznych. WNP.PL rozmawia o tym potentatami w swoich branżach: CCC, LPP i firmą Pajak.

  • 60 proc. Polaków twierdzi, że dokonuje zakupów odzieży, obuwia i dodatków w przemyślany sposób - wynika z badań firmy doradczej KPMG.
  • Wyłącznie w internecie kupuje 16 proc. badanych, a blisko co trzeci deklaruje chęć zakupu za wyższą cenę, jeśli produkt jest stworzony w sposób ekologiczny.
  • Ciekawostką jest fakt, że w sieci panowie wydają na odzież więcej niż panie.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (1)

Do artykułu: Ekologia, wzrost sprzedaży i nowe rynki - taki był 2019 rok w polskiej odzieżówce

  • Sergej 2019-12-27 10:19:29
    Mężczyźni! Znalazłem fajny serwis randkowy dla seksu, wiele dostępnych dziewcząt i kobiet z mojego miasta! Może być przydatny dla kogoś innego ---> russex.xyz

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.50.79
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!