Polski producent bielizny damskiej ma za sobą najlepszy I kw. w historii. Mimo okresu naznaczonego trzecią falą pandemii koronawirusa Grupa odnotowała wzrost wszystkich istotnych parametrów operacyjnych. – Chcemy dalej rosnąć, zarówno w kanale e-commerce, jak i tradycyjnym modelu - mówi prezes Esotiq&Henderson, zapowiadając ekspansję sieci w kraju i za granicą.
- Skonsolidowany zysk netto wyniósł 2,3 mln zł wobec 1,9 mln zł straty rok wcześniej. Sprzedaż Grupy wzrosła do 45,8 mln zł (+19,6 proc. r/r), natomiast EBITDA ukształtowała się na poziomie 6,8 mln zł (+260 proc. r/r).
- Kluczowa dla wyników Grupy była sprzedaż w Internecie, która osiągnęła rekordowy poziom 12 7 mln zł (+130 proc r/r).
- Władze spółki mają jasno określone cele na 2021 r.: ekspansja sieci, otwarcie kolejnych salonów w Polsce i za granicą.