W 2020 r. polski producent bielizny damskiej odnotował 173,7 mln zł przychodów ze sprzedaży. Skonsolidowany zysk neto wyniósł 3,8 mln zł (-0,7 proc. r/r), natomiast EBITDA 22,7 mln zł (wzrost 4,7 proc. r/r). W okresie naznaczonym pandemią Grupa E&H skokowo zwiększyła sprzedaż w internecie. Przychody w kanale e-commerce wyniosły 33 mln zł (wzrost 97 proc. r/r), co jest najwyższym wynikiem w historii. Grupa zakończyła 2020 rok z rekordowym poziomem środków pieniężnych w kwocie 9,3 mln zł.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Esotiq & Henderson podwoił sprzedaż e-commerce
