PARTNERZY PORTALU

Europejskie marki odzieżowe kończą swoją misję w Bangladeszu

Europejskie marki odzieżowe kończą swoją misję w Bangladeszu
Jakie są standardy pracy szwaczek w Bangladeszu sprawdzają przedstawiciele takich marek jak H&M, Tesco, czy Carrefour. fot. pixabay.com
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Gabriel Paździor
    GP
  • Dodano: 16-01-2020 12:06

Po prawie siedmiu latach od katastrofy w fabryce odzieży w Bangladeszu zakończyć się ma inspekcja grupy monitorującej, powołanej przez największe, europejskie marki odzieżowe. Jej celem było sprawdzenie standardów bezpieczeństwa pracowników w Bangladeszu.

Przypomnijmy, w 2013 r. doszło do zawalenia się ośmiokondygnacyjnego budynku Rana Plaza w okręgu administracyjnym Szabhar nieopodal Dhaki w Bangladeszu, w którym mieściła się m.in.  fabryka odzieżowa. Zginęło wówczas 1127 osób a około 2500 odniosło obrażenia. Do zdarzenia doszło 24 kwietnia 2013 r.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Europejskie marki odzieżowe kończą swoją misję w Bangladeszu

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.207.136.189
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!