Firmy modowe stanęły przed pytaniem za milion dolarów

Firmy modowe stanęły przed pytaniem za milion dolarów
Na zdj. Andrzej Jaworski, Grzegorz Lipnicki, Stanisław Bogacki, Marcin Czyczerski, Przemysław Lutkiewicz fot. PTWP
  • Ten tekst jest częścią STREFY PREMIUM WNP.PL
  • Aleksandra Helbin
    Aleksandra Helbin
  • Dodano: 03-01-2021 12:00

Po 2020 roku, który przyniósł bezprecedensowy kryzys wywołany pandemią COVID-19, polskie firmy z branży modowej ostrożnie zerkają w przyszłość. Koronawirus dla części graczy okazał się katalizatorem zmian, dla innych był niestety zbyt trudnym wyzwaniem. Tych, którzy przetrwali, czeka z pewnością długotrwały proces odrabiania strat, a o sukcesie może decydować wiele czynników.

  • 2021 rok może przynieść branży modowej wiele nowych wyzwań, ale i ciekawych rozwiązań technologicznych, wpisujących się w dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów, ale i uzupełniających handel tradycyjny.
  • Dalsza walka z kryzysem, stabilizacja czy powrót do wzrostów? O to, czego spodziewać się może branża w 2021 r., zapytaliśmy prezesów czołowych firm modowych w Polsce.
  • O największych wyzwaniach, jakie stawia nadchodzący rok, mówią prezes VRG Andrzej Jaworski, wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz, prezes CCC Marcin Czyczerski, prezes Top Secret Grzegorz Lipnicki oraz prezes i współzałożyciel firmy Solar Company Stanisław Bogacki.

 Andrzej Jaworski, prezes zarządu VRG

Po bezprecedensowym kryzysie roku 2020, branża modowa musi się zmierzyć z wieloma wyzwaniami. To sprawia, że odpowiedź na pytania o plany na kolejnych 12 miesięcy, o to, czego spodziewać się po 2021 r., nie jest łatwa.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SPÓŁKI

KOMENTARZE (4)

Do artykułu: Firmy modowe stanęły przed pytaniem za milion dolarów

  • WK 2021-01-18 15:03:24
    To są firmy ODZIEŻOWE a nie modowe! Moda to zjawisko - odzież może być modna lub nie ale nie jest modą.
  • siwers 2021-01-08 14:35:01
    Myślę że firma takie jak LPP poradzą sobie z kryzysem i w nowy okres po kryzysie wejdą jeszcze mocniejsze.
  • waldek 2021-01-04 13:20:19
    To fakt, że LPP bardzo ładnie przeszło transformację technologiczną. To był kluczowy krok w dalszym rozwoju spółki w tak trudnym okresie.
    • MM 2021-01-07 12:38:52
      Ogólnie sporo dobrych decyzji w tej spółce w czasie pandemii.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.50.252
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
WNP - Portal gospodarczy

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!