Po 2020 roku, który przyniósł bezprecedensowy kryzys wywołany pandemią COVID-19, polskie firmy z branży modowej ostrożnie zerkają w przyszłość. Koronawirus dla części graczy okazał się katalizatorem zmian, dla innych był niestety zbyt trudnym wyzwaniem. Tych, którzy przetrwali, czeka z pewnością długotrwały proces odrabiania strat, a o sukcesie może decydować wiele czynników.
- 2021 rok może przynieść branży modowej wiele nowych wyzwań, ale i ciekawych rozwiązań technologicznych, wpisujących się w dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów, ale i uzupełniających handel tradycyjny.
- Dalsza walka z kryzysem, stabilizacja czy powrót do wzrostów? O to, czego spodziewać się może branża w 2021 r., zapytaliśmy prezesów czołowych firm modowych w Polsce.
- O największych wyzwaniach, jakie stawia nadchodzący rok, mówią prezes VRG Andrzej Jaworski, wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz, prezes CCC Marcin Czyczerski, prezes Top Secret Grzegorz Lipnicki oraz prezes i współzałożyciel firmy Solar Company Stanisław Bogacki.