Firmy modowe stanęły przed pytaniem za milion dolarów

Firmy modowe stanęły przed pytaniem za milion dolarów
Na zdj. Andrzej Jaworski, Grzegorz Lipnicki, Stanisław Bogacki, Marcin Czyczerski, Przemysław Lutkiewicz fot. PTWP

Po 2020 roku, który przyniósł bezprecedensowy kryzys wywołany pandemią COVID-19, polskie firmy z branży modowej ostrożnie zerkają w przyszłość. Koronawirus dla części graczy okazał się katalizatorem zmian, dla innych był niestety zbyt trudnym wyzwaniem. Tych, którzy przetrwali, czeka z pewnością długotrwały proces odrabiania strat, a o sukcesie może decydować wiele czynników.

  • 2021 rok może przynieść branży modowej wiele nowych wyzwań, ale i ciekawych rozwiązań technologicznych, wpisujących się w dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów, ale i uzupełniających handel tradycyjny.
  • Dalsza walka z kryzysem, stabilizacja czy powrót do wzrostów? O to, czego spodziewać się może branża w 2021 r., zapytaliśmy prezesów czołowych firm modowych w Polsce.
  • O największych wyzwaniach, jakie stawia nadchodzący rok, mówią prezes VRG Andrzej Jaworski, wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz, prezes CCC Marcin Czyczerski, prezes Top Secret Grzegorz Lipnicki oraz prezes i współzałożyciel firmy Solar Company Stanisław Bogacki.

 Andrzej Jaworski, prezes zarządu VRG

Po bezprecedensowym kryzysie roku 2020, branża modowa musi się zmierzyć z wieloma wyzwaniami. To sprawia, że odpowiedź na pytania o plany na kolejnych 12 miesięcy, o to, czego spodziewać się po 2021 r., nie jest łatwa.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

SPÓŁKI

KOMENTARZE (4)

Do artykułu: Firmy modowe stanęły przed pytaniem za milion dolarów

  • WK 2021-01-18 15:03:24
    To są firmy ODZIEŻOWE a nie modowe! Moda to zjawisko - odzież może być modna lub nie ale nie jest modą.
  • siwers 2021-01-08 14:35:01
    Myślę że firma takie jak LPP poradzą sobie z kryzysem i w nowy okres po kryzysie wejdą jeszcze mocniejsze.
  • waldek 2021-01-04 13:20:19
    To fakt, że LPP bardzo ładnie przeszło transformację technologiczną. To był kluczowy krok w dalszym rozwoju spółki w tak trudnym okresie.
    • MM 2021-01-07 12:38:52
      Ogólnie sporo dobrych decyzji w tej spółce w czasie pandemii.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.115.114
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!