Grupa CCC wystartowała z zupełnie nową siecią sklepów pod szyldem HalfPrice. O tym, jak od kulis wygląda prowadzenie biznesu w koncepcie off-price, jak luksusowe marki trafiają na półki polskich sklepów z cenami niższymi nawet o 80 proc., w rozmowie z WNP.PL opowiada Adam Holewa, wiceprezes CCC odpowiedzialny za nadzór nad inwestycjami, ekspansją, projektami oraz spółkami zależnymi obuwniczej grupy.
- HalfPrice, nowy koncept Grupy CCC typu off-price, spotkał się ze sporym zainteresowaniem klientów. Tylko w pierwszym tygodniu od startu sklepy sieci odwiedziło blisko 60 tys. osób.
- Sieć ma jasno wyznaczone cele. Jeszcze w tym roku pod szyldem HalfPrice funkcjonować ma na polskim rynku 60 sklepów, jesienią tego roku wystartuje też sprzedaż online, a na celowniku są także zagraniczne rynki.
- Obecnie w swojej ofercie HalfPrice ma kilkaset marek z górnej półki. Jak trafiają do polskich sklepów? - Zaledwie 10 proc. naszego asortymentu kupujemy od dystrybutorów. Zdecydowaną większość, bo prawie 90 proc., zamawiamy w bezpośrednim kontakcie z modowymi markami. To z nimi negocjujemy najlepszą możliwą ofertę - zdradza w rozmowie z WNP.PL wiceprezes CCC Adam Holewa.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl