Gap musi się zmniejszyć, żeby przetrwać

Gap musi się zmniejszyć, żeby przetrwać
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Dwie dekady temu Gap był jedną z najmodniejszych marek odzieżowych na świecie, która urosła dzięki ekspansji centrów handlowych w drugiej połowie XX wieku, szczególnie w Stanach Zjednoczonych. Od tamtej pory sytuacja zmieniła się diametralnie.

Gap zbudował swój status na sprzedaży bluz i swetrów z własnym logo w cenach premium, jednak obecnie taki model biznesu przestaje mieć rację bytu w obliczu większego niż kiedykolwiek wyboru na rynku odzieżowym - informuje CNN Business.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Gap musi się zmniejszyć, żeby przetrwać

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.197.111.121
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!