Gatta zanotowała 400 proc. wzrostu sprzedaży w internecie. A ma być jeszcze lepiej

Gatta zanotowała 400 proc. wzrostu sprzedaży w internecie. A ma być jeszcze lepiej
Rozwój sprzedaży w kanale e-commerce jest jednym z ważniejszych założeń planu odbudowy marki Gatta Fot. mat. pras.

Gatta umacnia sprzedaż za pośrednictwem sklepu internetowego. W styczniu i lutym 2021 roku firma zanotowała wzrost sprzedaży internetowej o 400 proc. rok do roku, a liczba odsłon sklepu zwiększyła się o 100 proc

  • Rozwój sprzedaży w kanale e-commerce jest jednym z ważniejszych założeń planu odbudowy marki Gatta. 
  • Gatta nie rezygnuje ze sprzedaży w salonach stacjonarnych. Marka nawiązała także współpracę z siecią Biedronka. 
  • W firmach i zakładach marki Gatta w Polsce jest zatrudnionych ponad 1500 osób. Właścicielem marki Gatta jest spółka Ferax, do której należy także firma odzieżowa Wola. 
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Gatta zanotowała 400 proc. wzrostu sprzedaży w internecie. A ma być jeszcze lepiej

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.172.188
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!