Grupa CCC staje się coraz bardziej modowa i coraz bardziej online'owa. Całościowy udział e-commerce w sprzedaży wzrósł do 56 proc. Wyniki poprawiają również wszystkie szyldy Grupy CCC, w tym te modowe, co wpisuje się w realizację nowej strategii firmy. Jednak wzrosty mają swoją cenę.
- CCC w czwartym kwartale roku obrachunkowego zanotowała ponad 2 mld przychodów - o 46 proc. więcej niż rok wcześniej.
- Wypracowanie takich wyników ma swoją cenę. Koszty w grupie wzrosły o 41 proc., co firma tłumaczy przede wszystkim inwestycjami związanymi z realizacją celów przyjętej w ubiegłym roku strategii GO.25: Everything Fashion. Omnichannel Platform.
- Zgodnie ze strategią GO25, Grupa CCC chce potroić skalę biznesu i to głównie poprzez zwrot w kierunku nowych, modowych kategorii. W to założenie wpisują się wyniki modowych szyldów grupy, takich jak Modivo, HalfPrice czy DeeZee.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl