W Grupie CCC traktujemy 2021 rok jako nowe otwarcie. Przez ostatnie półtora roku, uporaliśmy się z kluczowymi wyzwaniami, uporządkowaliśmy działalność i przygotowaliśmy nasz model do rentownego skalowania w obszarze e-commerce i off-price - mówi prezes obuwniczej grupy Marcin Czyczerski, podsumowując I kwartał roku obrotowego 2021/22. W tym czasie przychody grupy wyniosły prawie 1,5 mld zł, a sprzedaż e-commerce wzrosła o 83 proc. Grupa zmniejszyła także stratę z 415 mln zł w poprzednim okresie rozliczeniowym do 174,8 mln zł.
- Grupa CCC zakończyła I kwartał roku obrotowego 2021/22 (luty-kwiecień) mocnym wzrostem przychodów w ujęciu rocznym – aż o 85 proc. To efekt odbudowy sprzedaży stacjonarnej oraz dalszych wzrostów e-commerce.
- W minionym okresie Grupa CCC ogłosiła start nowego konceptu – HalfPrice, który spotkał się z szerokim, pozytywnym odbiorem klientów.
- Spółka kontynuowała również prace nad zapewnieniem długoterminowego poziomu finansowania oraz pozyskaniem nowego inwestora dla aktywów w Europie Zachodniej.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl